Adres en reisinformatie

Adres

Strandpark Duynhille

Oude Nieuwlandseweg 11B
3253 LL Ouddorp
Zuid-Holland
Nederland
+31 (0)187 - 748002

Reisinfo

Algemeen

Parkeren

Per vakantieverblijf kunje één of twee auto's parkeren (verschilt per type) bij je verblijf. Mocht je met meerdere auto's komen dan is het mogelijk om deze op het parkeerterrein op het park te plaatsen. Je mag alleen in de daarvoor bestemde parkeervakken parkeren en niet op het gras of in de bermen.

Oplaadpunt elektrische auto's

Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar. 

Openbaar vervoer

Mocht je graag met het openbaar vervoer willen reizen naar strandpark Duynhille dan adviseren wij de volgende route:

Vertreklocatie Middelburg

Vanaf het treinstation Middelburg loop je naar het busstation. Pak hier de Connexxion Bus 133 richting Oude-Tonge. Stap vervolgens uit bij de het busstation Transferium in Renesse, om vervolgens de overstap te maken naar de Connexxion Bus 104 richting Spijkenisse Metro Centrum. Vervolg de reis en stap bij de halte “Groene Weide” uit. Vanaf deze halte kom je na 6 minuten lopen aan op je vakantiebestemming Strandpak Duynille.

Vertreklocatie Rotterdam

Vanaf Metrostation Rotterdam Centraal volg je de RET Metro D richting De Akkers. Stap uit op Metrostation Spijkenisse. Loop 2 minuten naar de bushalte. Pak hier de Connexxion Bus 104 richting Ouddorp Bernhardweg. De busrit duurt een klein uur. Bij de bushalte ‘Groene Weide’ stap je uit. Loop vanaf deze halte 6 minuten om te arriveren op je vakantiebestemming Duynhille.

Houd rekening met de lange loopafstand van de bushalte naar het park.

Plan je reis via 9292.  

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point. De bezoekersauto kan geparkeerd worden op de algemene parkeerplaats van het park.

Aankomst

Op de dag van aankomst zal je vakantieverblijf vanaf 16.00 uur gereed zijn. Indien je geen openstaande posten hebt kun je direct doorrijden naar je vakantieverblijf. Deze kun je betreden met een persoonlijke pincode die je reeds ontvangen hebt via een e-mail.

Mocht je vragen hebben, neem dan contact op via telefoonnummer 0031 (0)187 748 002.

Wifi

Je kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op je vertrekdag word je vriendelijk verzocht je vakantieverblijf vóór 10.00 uur te verlaten.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking.  

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.