Betalingen

    Betalingen algemeen

    • Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

    • Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

    • Ben ik verplicht om een aanbetaling te doen?

    • Is het mogelijk om de aanbetaling op een later moment te doen?

    • Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

    • Is het mogelijk om mijn boeking pas bij aankomst te betalen?

    • Kan ik een uitgestelde betaling aanvragen of in termijnen betalen?

    • Hoe kan ik mijn boeking betalen?

    • Waarom staat er ‘Holiday Services’ of ‘Vakantiebeheer’ op mijn rekening?

    • Het betalen van mijn boeking lukt niet. Wat moet ik doen?

    • Kan ik met creditcard betalen?

    • Krijg ik meerdere rekeningen als ik mijn vakantie via een andere aanbieder boek?

    • Hoe kan ik zien of mijn Roompot Vakantiecadeau is verwerkt in mijn boeking?

    • Ik heb per ongeluk te veel betaald. Hoe krijg ik dit bedrag terug?

    • Ik heb een betalingsherinnering gekregen. Wat moet ik nu doen?

    • Waar vind ik de rekening van mijn boeking?

    • Kan ik op het park contant betalen?

    Borg en toeristenbelasting

    • Moet ik toeristenbelasting betalen als ik op vakantie ga in de gemeente waar ik woon?

    • Krijg ik de toeristenbelasting terug als ik eerder ben vertrokken?

    • Waarom moet ik borg betalen?

    • Wij komen met een groep en moeten een extra borg betalen. Wanneer moeten wij deze betalen?

    • Is de borg voor groepen bovenop de normale borg of is dit in plaats van de normale borg?

    • Wanneer krijg ik mijn borg terug?

    • Waarom heb ik mijn borg niet of maar voor een deel teruggekregen?

    • Ik heb een bedrag van € 65,- of € 115,- van Roompot ontvangen, waar is dit van?

    Recreatie-voucher

    • Hoe werkt de recreatie-voucher?

    • Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

    • Kan ik de recreatie-voucher aan iemand anders geven?

    • Ik wil de (rest)waarde van mijn recreatie-voucher laten uitbetalen, hoe moet dat?

    • Wanneer wordt het geld van mijn recreatie-voucher teruggestort?

    • Ik heb al een nieuwe vakantie geboekt met de recreatie-voucher. Nu wil ik er nog extra’s aan toevoegen. Kan ik die met de recreatie-voucher betalen?

    • Ik heb de recreatie-voucher al deels gebruikt. Kunnen jullie mij zeggen welk tegoed er nog op staat?

    • Ik ben mijn recreatie-voucher kwijt. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen?

    • Kan ik de recreatie-voucher voor meerdere boekingen gebruiken?

    • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in één keer besteden?

    • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    • Kan ik een Vakantiecadeau van Roompot en de recreatie-voucher gebruiken voor een boeking?

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking.  

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.