Zakelijk

    Bedrijven

    • Ik heb een bedrijf en wil mijn product of dienst aanbieden aan Roompot. Waar kan ik terecht?

    • Kan ik als bedrijf boeken voor mijn medewerkers?

    • Is het mogelijk een kostenoverzicht met btw-nummer te ontvangen?

    • Hoe wijzig ik mijn boeking die ik heb gemaakt via Roompot Business?

    Eigenaren

    • Waar vind ik meer informatie over het kopen van een vakantieverblijf?

    • Ik ben eigenaar van een vakantieverblijf. Waar kan ik terecht met mijn vragen?

    • Hoe verkoop ik mijn vakantieverblijf?

    Touroperators

    • Ik ben een touroperator. Hoe start ik een samenwerking met Roompot?

    Overig

    • Hoe solliciteer ik voor een baan of stage bij Roompot?

    • Doet Roompot aan sponsoring?

    • Waar kan ik mijn vraag aan de directie van Roompot naartoe sturen?

    • Hoe boek ik voor een langere periode?

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking.  

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.