Veelgestelde vragen

Heeft het vakantiehuis speciale voorzieningen voor mindervaliden? 

Het vakantiehuis heeft geen speciale voorzieningen voor mindervaliden. Toegang met een niet-elektrische rolstoel is mogelijk, maar de bewegingsruimte in de bungalow is beperkt.

Zijn er huisdieren welkom in het vakantiehuis? 

Er zijn geen huisdieren toegestaan in het vakantiehuis.

Zijn reiskosten ook inbegrepen?

De reiskosten zijn niet inbegrepen bij het verblijf.

Hoe moet ik de accommodatie achterlaten bij vertrek?

Aan het einde van je verblijf dient de accommodatie schoon en netjes achtergelaten te worden. Dit is wat wij van jou als gast verwachten:

  • Het afhalen van het beddengoed en het in de gang wegleggen
  • Dekbedden en kussens netjes op de bedden achterlaten
  • Afval in de daarvoor bestemde container
  • Vaatwasser legen
  • Het serviesgoed schoon en droog in de kasten terugplaatsen
  • Vloer veegschoon achterlaten
  • Openhaard legen

Mocht de accommodatie niet schoon en netjes worden achtergelaten zijn wij genoodzaakt extra schoonmaakkosten in rekening te brengen. Bij vragen kan je altijd terecht bij het Service point.

Hoe kan ik contact opnemen met de Koos Foundation inzake mijn verblijf? 

Je kunt contact met ons opnemen per mail: koosfoundation@roompot.nl

 

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking.  

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.